Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання – спрямованого на розвиток особистості 21 століття. Я вдосконалила знання з складання різнорівневих завдань, використовуючи метод проектів. Розробила завдання творчого характеру для учнів з більш високим рівнем розвитку та завдання для учнів з особливими навчальними потребами.
вівторок, 12 травня 2015 р.
Модуль 9
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання – спрямованого на розвиток особистості 21 століття. Я вдосконалила знання з складання різнорівневих завдань, використовуючи метод проектів. Розробила завдання творчого характеру для учнів з більш високим рівнем розвитку та завдання для учнів з особливими навчальними потребами.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар